torsdag 10. januar 2008


Det som uansett var poenget, var at dette er Min Første Blogg. Og med tanke på at jeg ikke akkurat er "født med en mus i hånda"(hmm..) så er jeg overdådig stolt av meg selv! Nå er det koseligste å sitte helt alene hjemme, mens regnet høljer ned ute, og å høre på The Hives. Og snart kommer Ciara med Cant Leave em alone, som er helt forunderlig nydelig.


Ellers så kan jeg vel skrive hva jeg har gjort i dag... Jeg har jobbet, til fem, og så kjøpte jeg en bok før jeg gikk hjem igjen. Boken heter faktisk så mye som "GI- Den enkleste måten å gå ned i vekt", og ikke fordi at jeg føler at jeg trenger å gå ned, men fordi jeg vil bli sunn! Jeg vil være en av dem som gleder seg på kvelden til å hoppe ut av sengen klokken seks på morgenen, for å jogge, en som har et kjøleskap som ser ut som en eksotisk jungel og jeg vil være en av dem som gladelig tar trappen til fordel for heisen. Eller det holder egentlig hvis jeg bare slipper å grue meg til å trene... urk... Selv om man får verdens BESTE følelse etterpå da!

Tre ting jeg ikke visste, og som står i boken:



  • Bacon er et slankeprodukt, men ikke bagels

  • At sjokolade er på samme nivå som kirsebær (!!!)

  • At "hyse" er en matsort

Dette har jeg spist i dag:


Frokost: Eplejuice og en kopp med kakao


Mellommåltid: Safari cookies i skuffen på jobb


Lunsj: Pommes Fries m/ ketchup


Middag: To knekkebrød med ost



Ingen kommentarer: