fredag 25. januar 2008

My new skirt :)

Før make-up så derfor lite tiltrekkende...

Ja, toppen er gjennomsiktig på bildet...



Og for en forvandlig! Fikk faktisk kommentar fra en forretningsfyr, med østkantsaksent om at det var en pen rødfarge (på skjørtet). "Takk", sier jeg som er på vei ut av Arena senteret. "Skal du i selskap?" sier han, noe jeg kan forstå med tanke på frakken, støvlettene, og julebord-skjørtet under. "NEIDA!", sier jeg og drar opp frakken: "Det er et higwaistskjørt, jeg har bare vært på jobb!" Hvor jobber du da ?"(Østlansk slengting på slutten av setningen) Så i øynene hans at han trodde; Dressmann, DNA, IF, Oasis eller Principles, og jeg slenger "Lindex!" rett i trynet hans. Hahaha, looser, tenker han, og sier: "Åja... Fargen kledde deg anyways!" Og så skilte vi lag...

1 kommentar:

Cosette sa...

Hvor har du kjøpt det?=)