søndag 20. januar 2008

Dont do selftan like me! Make sure it doesent crawl into the top of your forhead, and stays there ...




















Ingenting spennende skjer i livet mitt, ennå. Jeg er cranky for tiden og hvis noen ser på meg skevt, er det ingen grenser for hva jeg kan få meg selv til å si/gjøre. Dette har vart i to dager, håper det er over i dag, men jeg har ikke snakket med noen ennå, så jeg vet ikke. Jeg er ikke jevnt over cranky da, er mer sånn innslag av cranky hvor jeg bare er skikkelig sur. Men for det meste er jeg glad. 80 % av tiden. Men det er for lite. For meg ihvertfall, jeg vet ikke med dere.


Noe som fikk meg på godt humør i går: Jeg kjøpte skinntights, veske, og noen skikkelig stilige støvletter! Og ja, det hjelper på alt, å shoppe.

3 kommentarer:

malin filin sa...

gud va fina läppar du har! :D

Caroline sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Caroline sa...

Tusen takk :D

Likte håret ditt !

:)