torsdag 24. januar 2008

Kjøpte dette på Gina Tricot i dag

Er det litt sånn teit å ha samme haha-sepåmeg-ler og tar meg selv i håret helt tilfeldig-posen på to bilder, som er nesten helt etter hverandre? Nei, det synes jeg ikke!













I tillegg har jeg kjøpt en lakktights, en BODY(!!) sak, til å ha under bukser og skjørt som er høye i livet :), utrolig fint på, selv om de ikke ser så lekre ut på hengeren, og så toppen da, er det fint med skulderen nede sånn? Er sånn den skal være, men vet ikke om jeg likte det. Minner meg om genserne jeg gikk med i syvendeklasse ... Hm...







2 kommentarer:

Thale sa...

hei. så fin blogg!:D nydelig skjørt du har kjøpt.
Har lakkthigs selv. er hot!:D

Caroline sa...

Jeg veet!:D Skal aldri slutte å gå med det! Skal bli en sånn mor, som skjemmer ut ungene mine med lakktights på foreldremøte, hehe :D

Tusen takk forresten ;)