søndag 13. januar 2008

Ikke lenge til sommeren!




Kom igjen folkens, CHEER UP! Det er kun fire mnd. igjen til sommeren! I dag har jeg forberedt meg med å bestille bikinier fra Victorias Secret, og jeg kan bokstavlig talt kjenne saltvannet og solen som steiker. Aaah... Jeg vurderer sterkt å flytte til Caribien, eller Australia eller en øde øy, hvor jeg kan bo i en strandhytte, 30m fra vannkanten ( ikke for nærme pga. bølger), kokosnøtter til frokost og fisk til middag, og kjæresten min. Og alle andre jeg trenger rundt meg. Og en mobil så jeg kan ringe et helikopter som kan fly oss til naboøya, hvor det er kjøpesenter og... What the hepiip, naboøya er St Topez, og det er fem min. med båt. Pluss at jeg har et hus der også, bare mye større og ikke av strå. Aaaah...


Av fare for å dø av drømming(jo, det går ann), må jeg ta meg sammen å si; vinteren er ikke ille! Alle liker snø, og man kan pakke seg inn i deilige luer, skjerf og votter, man kan ake, stå på snowboard og ski, og man kan sitte inne å kose seg med kakao, boller eller en kopp te:) Og hvis det er slaps kan du kjøpe noe kule, høye, gummistøvler, og se rå ut!

Ingen kommentarer: