lørdag 12. januar 2008

Vårkolleksjon, Pucci







































































































































Jeg har ikke hatt en dårlig uke, eller en dårlig dag, fordi jeg tror ikke på at noen uker eller dager er merkbart verre enn andre, men at jo mer man fokuserer på det negative, jo verre får man det. Så for å si det sånn; jeg har vært ekstremt negativ de siste to dagene. Noen trenger psykologer, jeg trenger bare de første og beste stakkarene jeg kan finne, eller å skrive det ned, på nette, så alle kan se det.

Uansett, jeg er fortsatt i "sjokkert-modus" etter Earthlings, og ligger å tenker på det før jeg sovner. Jeg har forresten ikka klart å nærme meg kjøtt ennå, og om min oppgave i livet er å ofre McDonalds og taco, så tar jeg det med fatning.

Som alltid hjelper etter traumer som dette, er shopping. Og siden jeg er et fattiglus denne måneden, er det utelukket. Så hva gjør jeg da? Jeg spiser. God ide Frøken-kjøpe-seg-ny-bok-om-hvordan-å-bli-et sunnere-og-bedre-menneske. Og ser på Puccis nye kolleksjon. Er ikke fan av Pucci, men jeg elsker de indianer, denim ispirerte plaggene, og den gule, mønstrete kjolen. Kan forestille meg hvordan de sitter på solbrun hud, etter en dag på stranden, med glødende sminke og et par lekre høye sandaler. Deilig!

Ingen kommentarer: